Subject: Vs: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 01.12.2024
From: Kai Noormägi <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 11:25:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Käesolevaga anname teada , et edaspidi sõlmime lepingu veeproovide
võtmiseks lepingu Eesti Keskkonnauuringute Keskusega.

Aitäh meeldiva  koostöö eest !

Tervitades!

Kai Noormägi

majandusjuhataja

32 22 363,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Ilumäe tee 6, 46001 Porkuni küla

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saatja: TA Info <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 23. september 2024 15:18
Teema: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates
01.12.2024

Hea klient

Edastame info rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates
01.12.2024. a.

Edukat koostööd soovides

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.